Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Sposób na szybki transportSposób na szybki transport
      Dzisiejszy nowoczesny biznes wymaga nowych rozwiązań w dziedzinie transportu. Owa branża jest jedną z kluczowych z punktu widzenia funkcjonowania gospodarki i jej usprawnienie powinno być sprawą priorytetową dla obywateli i …
    • Wymiana opon na zimoweWymiana opon na zimowe
      Wymiana opon na zimowe jest bardzo ważna, jeśli zależy nam podczas okresu zimowego na bezpieczeństwie. Bardzo ważne jest, by przed zimą nie tylko wymienić opony w odpowiednim terminie, ale również …
    • Transport ludziTransport ludzi
      Jeżeli będzie się chciało wybrać jakikolwiek rodzaj transportu, którym będzie się w stanie dojechać na wczasy, to warto będzie się zdecydować na kilka rozwiązań. W zależności od tego gdzie będzie …

    Volkswagen Garbus to jeden z najbardziej charakterystycznych modeli samochodów na świecie. Nazwa Garbus została spopularyzowana w Polsce, w Niemczech natomiast samochód był nazywany chrząszczem. Historia tego samochodu sięga czasów przedwojennych, kiedy to szukano wykonawcy na zrealizowanie projektu niemieckiego samochodu dla ludności. Założenia były więc następujące: samochód musiał pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Ponadto samochód ten musiał być łatwy w utrzymaniu, czyli jego spalanie również nie mogło być wysokie. Mieścił się ono w granicach 8 litrów na 100km. Poza tym cena takiego auta nie powinna przekraczać 1000 reichsmarek. Pierwszy model Garbusa pojawił się w roku 1935,a w kolejnych latach wyprodukowano dziewięć wersji nadwoziowych tego pojazdu. Mało kto wie, że Volkswagen Garbus ma również sportowy epizod. W latach 1939 – 1941 powstały trzy egzemplarze sportowej wersji Garbusa. Ponadto powstała również wersja cabrio tego samochodu. Jego technologicznym następcą był Volkswagen New Battle.

    Comments are closed.