Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Zawsze zapinaj pasyZawsze zapinaj pasy
      Niebezpieczeństwo na drodze jest z kierowcą zawsze, nawet u tego dobrego zdarzają się nieszczęśliwe wypadku. Co jest najważniejszą rzeczą podczas prowadzenia? Oczywiście zapoznanie pasów. Chociaż występuje tutaj bardzo wiele dylematów, …
    • Dojedźmy bezpiecznie do celuDojedźmy bezpiecznie do celu
      Z policyjnych statystyk wynika, że od wielu lat najczęstszymi przyczynami wypadków i kolizji drogowych w naszym kraju są niezmienne te same powody: niedostosowanie prędkości do panujących warunków, zbytnia brawura oraz …
    • Motoryzacja chwytliwym tematem w sieciMotoryzacja chwytliwym tematem w sieci
      O motoryzacji bardzo dobrze się czyta biorąc pod uwagę ilość tematów do opisana. Tak naprawdę chwytliwe tematy mogą znacznie wpływać na popularność strony internetowej, a ta dzięki temu będzie w …

    Volkswagen Garbus to jeden z najbardziej charakterystycznych modeli samochodów na świecie. Nazwa Garbus została spopularyzowana w Polsce, w Niemczech natomiast samochód był nazywany chrząszczem. Historia tego samochodu sięga czasów przedwojennych, kiedy to szukano wykonawcy na zrealizowanie projektu niemieckiego samochodu dla ludności. Założenia były więc następujące: samochód musiał pomieścić cztery dorosłe osoby wraz z bagażem. Ponadto samochód ten musiał być łatwy w utrzymaniu, czyli jego spalanie również nie mogło być wysokie. Mieścił się ono w granicach 8 litrów na 100km. Poza tym cena takiego auta nie powinna przekraczać 1000 reichsmarek. Pierwszy model Garbusa pojawił się w roku 1935,a w kolejnych latach wyprodukowano dziewięć wersji nadwoziowych tego pojazdu. Mało kto wie, że Volkswagen Garbus ma również sportowy epizod. W latach 1939 – 1941 powstały trzy egzemplarze sportowej wersji Garbusa. Ponadto powstała również wersja cabrio tego samochodu. Jego technologicznym następcą był Volkswagen New Battle.

    Comments are closed.