Strony
Najnowsze komentarze
    Tego samego autora
    • Jak garażować w zimie motocykl
      Są dwie szkoły przygotowania motocykla do okresu zimowego garażowania. Pierwsza z nich mówi, że z naszym motocyklem nie należy nic praktycznie robić. Po ostatniej jeździe po prostu wstawić go trzeba …
    • Funkcje i zajęcia spedytorów
      Nikt z nas nie lubi naraz wydawać  dużej sumy pieniędzy. Najczęściej uderzy to mocno w nasz budżet, zarówno domowy jak i na przykład firmowy. Czasami jednak jest to nieuniknione, zwłaszcza …
    • Przewóz ludzi
      Przewożenie ludzi, którzy są dla nas ważni, jak na przykład osoby do pracy, czy też osoby do działania, w naszych firmach, jest bardzo ważnym. Należy robić więc wszystko, aby móc …

    Każda znana marka samochodów posiada swój charakterystyczny znak firmowy. Logo umieszczane jest z przodu pojazdu, w centralnym miejscu. Można je również zobaczyć na kierownicy oraz breloku do kluczyków. Znaki są bardzo zróżnicowane. Do najbardziej rozpoznawalnych należy charakterystyczne biało-niebieskie koło, symbolizujące BMW. Jaguary w logo mają oczywiście skaczącego jaguara. Samochody japońskie najczęściej wykorzystują pierwszą literę nazwy marki. Logo Toyoty to graficzna wariacja litery T, Honda wykorzystała z kolei literę H. Spośród marek, najbardziej skomplikowane jest chyba logo Alfy Romeo. Wykorzystuje ono wiele różnych elementów i posiada wiele szczegółów. Trudno jest je odtworzyć na kartce za pomocą jednego tylko ołówka. Niektóre loga zmieniają się. Tak stało się w przypadku znaku firmowego włoskiego Fiata. Niegdyś były to narysowane pod kątem równoległe linie. Dzisiejsze modele tej marki oznaczane są już granatowym kołem ze srebrną obwódką i wydrukowanym srebrnym napisem Fiat w środku.

    Comments are closed.